Friday, October 29, 2010

kereta JAMES BOND dijual ! =)



Hey guys ! aku, JOHAN ARIF, kali ini mau menaip perihal JAMES BOND punye kereta dijual.WAHH ! Nama kereta tersebut adalah 1964 Aston Martin DB5 yang dilelong pada price RM14 million.Mahal nakk mampos ! haha ! Kereta ini dibeli oleh seorang usahawan Amerika yang berjaya bernama, HARRY YEAGGY.
Kaye dohh orang tuee nie,hee.Dia berkata "kereta ini sudah lama menjadi kereta idaman saya dan ia juga kereta yang paling famous di dunia" Gebang pulakk dy nie.haha ! Then, dy jugakk plan nakk jdikan kereta ASTON MARTIN tdi sebagai display dekatt dy punye private car museum at OHIO.Yelahh an, kereta mahal kne simpann ahh, takkan nakk bwak kuarr pulakk.Kalo hilang, nges pulakk orang tue nie.gagaga. =)




But,HARRY YEAGGY nie adalah orang kedua yang mempunyai kereta ini selain dari JERRY LEE sudah punn memperolehi kereta ini yang dibeli di Kilang Lagonda,Phildephia dengan harga RM37,300 pada tahun 1969.WTF , dahh lahh bli dri kilang dy, pstu price dy more cheap than HARRY YEAGGY tdi.Ohh, ptot lahh kereta HARRY YEAGGY tdi lebih mahal psal kereta dy complete dgan "Q BRANCH" gadget termasok machine guns, bullet proof shield, and macam2 lagi.WOW, that so cool dude ! Okeyy ! aku nakk akhiri post di sini dengan N.O.K.T.A.H.

P/S geramm gile babeng aku tgok kereta dy , superb babe ! =)

No comments:

Post a Comment