Saturday, October 30, 2010

FUCK CALL OF DUTY MODERN WARFARE !



HYE  ! stakat nie blog aku dahh diisi dgan 5 post.Aku mengambil kesempatan ini untok mengucapkann XIEN XIEN kepada sesiapa yang dahh tolong aku slame ini .Thx ea kowang ! =)
Bebalik pada topik asal ye.



Wehh ! post aku kali nie diisi dgan story sal CALL OF DUTY MODERN WARFARE.Game nie ade at XBOX,PS3.Game nie not bad ahh.Aku men game nie punn at uma cuzzin aku.But, the prob is game nie ade unsur menghina ISLAM.Pehh, aku panas je ann bile tgok askar amerika berperang ngan askar arab.Macam ASS.Apsl mesti askar arab ahh??? Dahh takde askar laen ke derr? SIAL !Aku bengang dengan ACTIVISION lahh.ACTIVISON nie ahh yang buadd game nie.Dulu takde pulakk nakk perang ngan arab.Kalo lahh mcm nie, smpi kucing bertanduk punn ISLAM takk maju sbb kne tindas je.Haihh T.T. Aku punn dahh mlas ahh nakk maki2 nie.
So, aku letakk titik N.O.K.T.A.H.

P/S FUCK OFF BITCH ! AKu dahh stop men game cam C*BAI nie.

No comments:

Post a Comment