Tuesday, October 26, 2010

Justin Bieber Is Actually A Disguised 51 Year Old Pedophile.avi

hye ! saye johan arif  kali ini mahu membincangkan isu tentang JUSTIN BIEBER yang dikatakan berumur 51 tahun .JUSTIN DREW BIEBER yang dilahirkan pada 1 March 1994 adalah seorang penyanyi dari kanada.Walaubagaimanapun , beliau dikatakan berumur 51 tahun . OMG ! haha ! saya un takk tau betol ke takk . saya dapat tahu berita ini dari ONN (onion news network) .

check this out , dude ! 
http://www.youtube.com/watch?v=OgZbg_qJtow

haha ! da tgok ? michael cote tu pkai wig ! ha, saya un takk nakk cite psal nie bnyk sngat , nnti kne ngan JB fans especially girls .Lgy punn news tu da ungkapkan sgale-galenye. Haha ! ok , saya akhiri post nie dgan snyuman , haha ! ;)

p/s : aku jles dohh ngan bieber punye hairstyles. haha ! :)

No comments:

Post a Comment